fredag 13 mars 2009

Vart ska jag flytta?

Jag undrar var i världen jag ska flytta för att min dyngsrytm ska stämma. I natt var jag vaken mer än jag sov och det för andra gången denna vecka. Jag gick upp åt frukost och grejade lite. Efter ett tag är jag jättetrött och går och lägger mej och sover hur bra som helst. När jag sover på dan måste jag sätta klocka för då kan jag sova hur länge som helst. Höll faktiskt på att försova mej en gång när jag skulle börja kl 18.00. Den andra natten jag låg vaken var journatten i tisdags. När dom ringde om arbete kl 04.45 hade jag inte somnat och blev väldigt glad för att få gå upp en stund. Jag lät väl för glad för den som ringde verkade helt paff när glatt svarade att jag kommer. Innan nästa pass åt och sov jag sedan bara.
Bilden visar samma krokusar som jag fotat förut. I morse var det ca. 15 cm snö men som tur var några plusgrader. Dom här blommorna står alldeles vid väggen, så dom är tidigast. Här finns massor med snödroppar av olika slag och dom blir fler för varje år. Jag har aldrig satt några och inte gjort något vid dessa heller. Dom blommar på olika tider beroende på var dom växer.

Inga kommentarer: