tisdag 22 november 2011

Lite krassligt!

 Jag fick lite feber i söndags och kände mej inte bra. Den dagen låg jag på sängen och läste. Det fanns en "att läsa hög" och gå igenom. Igår satt jag och stickade och hörde på en talbok. Det blev en löspolo, som jag fått en beställning på. Nu har jag också uppgraderat mitt Spotify från gratisversionen, så jag kan lyssna på musik. Jag tycker om att ha hög volym på musiken, så jag får väl tänka på grannarna och ha hörlurar på.
Idag känner jag mej bättre och har varit ute lite och sedan bakat några glutenfria Citronmuffins. Jag satte mej också och sorterade i mina receptpärmar. Det samlas lätt på hög, recept som man tänker testa men
sedan glömmer av. Just nu är det matpaj-recept som jag samlat på hög, efter att äntligen lyckats med en bra glutenfri pajdeg. Jag tar hälften bovete i den, men det förutsätter ju att man gillar den smaken.
Jag skulle börjat jobba i natt, men en kollega ville byta, så hon tar denna natt och jag fick längre tid att bli frisk på. Det är bra när ett byte passar båda perfekt.

1 kommentar:

Siv sa...

Skönt med byten som passar båda parter!
Hoppas du kryat på dig ordentligt, innan du går till jobbet!
Muffinsen ser goda ut.
Här blir det nog lussekatter, som ska bakas näst.
Kram