torsdag 26 november 2009

Bättre...


Jag hade ju en utslagen Yatsy på förra inlägget, men Wilma tar allt priset här. Det såg ännu roligar ut i verkligheten. Hon ligger på rygg, har ett framben rätt upp i luften och det andra vikt, bakbenen utfläkta och huvudet böjt mot kroppen.
Jag har tillfrisknat från min feber, den varade bara ett dygn, så nu ska det nog gå bra att jobba i morgon. Det var ju tur att det kom på mina lediga dagar.
På stickfronten är det lite kaos. Jag har börjat på en tröja fyra gånger nu. Det är ingen ide att sitta och sticka om man redan i början tycker det blir fel.
Ikväll tittade jag på det dummaste program jag sett på länge, mammas pojkar. Det konstigaste är att det finns dom som ställer upp i ett sånt programm och vad är det för killar som måste ha mamma med när dom träffar tjejer. Nog för att man vill hjälpa sina barn men där får väl ändå gränsen gå.

Inga kommentarer: