torsdag 13 oktober 2011

Lyxliv!

Ja,så känner jag fortfarande att det är att bo i lägenhet. Det finns alltid varmvatten, så jag kan ta ett riktigt varmt och skönt skummbad när jag känner för det. Jag har skaffat mej massor med duschcremer och hudloitioner, som jag kan välja mellan.
Nu ska jag vara ledig till söndag kväll efter två nattpass. Det har varit en intensiv jobbhöst, mycket jobb även under jourtiden. När jag blir väckt vid så där vid 5-tiden, brukar jag tänka, att det kunde vara värre dvs att jobba dagtid. Då känns det väldigt bra med en gång. Man kan ju också tänka, att det blir mer pengar i lönekuväret , arbete under jourtid är övertidsersättning.
En av dom lediga dagarna ska jag åka ut till stugan, inte för att jag har något att göra där just nu, utan för Yatsys skull. Jag tycker att hon ska få lite naturligt underlag att trampa på, åtminstone en gång per vecka.

1 kommentar:

Siv sa...

Visst är det lyxliv med lägenhet! Och jag ska äntligen få spisen utbytt! I nästa vecka kommer en ny och då kan jag baka bröd igen! Ha en fortsatt skön hösthelg!