söndag 4 december 2011

Inför julen!

 Jag har jobbat ganska mycket denna vecka och helg men ändå gjort lite inför julen. Vi ska fira helgen innan, så det är inte så långt kvar. Jag jobbar under julen, så detta passar bra. Min fina stjärna som jag fått av Yatsys förra matte har jag satt upp i köksfönstret. Elljusstakar är jag inte så mycket för, men denna stjärna är jag väldigt glad över. Hjälp med att slå in julklappar fick jag också. King förstod att jag blev lite irreterad över hjälpen och kom och skulle tillrättavisa Yatsy. Det skulle han inte gjort för sedan blev han överfallen, så han förskräckt kröp upp till husse i soffan.
Jag har inget från stickfronten att visa för jag glömde
fotografera det sista. Jag har stickat lite babieskläder som jag hade fått beställning på. Jag stickade i Drops Fabel, det i röda toner, en hätta, en kofta och ett par sockar.

Inga kommentarer: