fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År


Bilden visar mössan som jag stickat men inte fotgraferat tidigare. Yatsy är på stridshumör här, sekunden efter flyger hon på mej och biter mej i armen. Det berodde nog på att kortet innan blixtrade av i ögonen på henne.
I dag hade jag träningsvärk när jag vaknade. Jag har lånat sonens TV-spel Wii och testade det igår, spelade tennis, golf och bowling. Det var nog tennisen som jag känner av, för man fick svinga ganska bra för att träffa bollen.
Annars har jag inte direkt firat nyår. Idag har jag städat och igår passade jag på att frosta av frysskåpet nu när det är så kallt. Får ta boxen senare i veckan, kylan ska ju hålla i sej. Jag hittade två pizzabottnar, riven ost och några kryddkorva, så nyårsmaten blev pizza. Dom blev faktiskt riktigt goda.

Inga kommentarer: