fredag 22 januari 2010

Vem är konstigast?


Skrev i förra inlägget att Yatsy var lite knäpp, men hon har väl också hamnat hos en lika knäpp matte, tycker hon.
Jag har lånat sonens Nintendo Wii - spelkonsoll.
Jag har spelat tennis och slog sönder taklampan när jag lobbade. Nu har jag även börjat boxas. I början var det lite farligt, för jag kom för nära tv-rutan och var nära att slå i den. Jag blev väldigt förvånad över att det var så jobbigt att boxas, man måste hålla igång hela tiden om man inte ska bli nedslagen. Nu har jag ju lånat det för att komma igång med lite träning. Hela hösten var så jobbig, jag hade ont mest överallt och orken räckte bara till jobbet. Nu känns det mycket bättre. Förutom TV-spelande är jag ute och går med stavar eller cyklar på motionscykeln.

Inga kommentarer: