söndag 31 januari 2010

Ett par sockar till
















Då har jag gjort ett par sockar till, dom är i tunt garn och stickade på stickor 2,5 mm. Den andra bilden visar en smygande katt, sekunden efter sitter hon i min handled som jag håller kameran i. Hon har annars hittat ett nytt ställe att smyga på oss. Det hänger en stor overall i hallen vars ben räcker ned till golvet, så där bakom sitter hon och väntar på oss. Vad hon inte vet är ju att hon syns, svansen sticker ut. För att inte göra henne besviken går man ibland förbi så hon får lite roligt.
Jag berättade tidigare om att jag lånat Nitendo Wii från sonen. En annan bra sak som han hjälpt mej med är att jag har Spotify på min dator, gratisversionen, lite reklam står man ut med. Det är suverän för om man hör någon bra musik på Radio eller Tv, så är det bara att söka efter det där. Den senaste gruppen jag fastnat Baseballs. Bra högtalare till datorn har jag också fått, så ljudet är superbra . Ja, livet vore bra trist om man inte hade sina barn, dom får en att hänga med i utvecklingen, den går ju numera så fort.

Inga kommentarer: