söndag 5 september 2010

Då var den klar!




















Då har jag stickat klart min långkofta, men knapparna fattas. Den sitter bra på så jag kommer säkert att använda den. Den andra bilden kräver en förklaring. Jag tar alltid av överkastet på sängen en stund innan jag lägger mej för Yatsy vill gärna "böka" omkring där en stund. Här har hon krupit in utan att det syns, men det finns en svart katt där under. När jag satt på golvet och la ut koftan för fotografering blev jag överfallen av en katt. Jag hade glömt av att hon alltid gör så.
Jag är långledig denna helg dvs lördag tom måndag, men har jobbat hårt nu i två dagar. Jag har hjälpt till att måla ett hus med rödfärg. Jag tycker att det är roligt att måla och sedan se vad fint det sedan blir. Normalt är jag väldigt höjdrädd och får nästan svindel när jag står 2 meter upp men inte när jag målar. Då kan jag klättra upp flera meter på stegar så jag når att måla högst upp. Fast innan jag börjar har jag sagt, att jag ska inte måla det högst upp för jag går inte upp på några stegar. Alternativet hade varit att skrapa fönster och det är ju bara tråkigt.

Inga kommentarer: