lördag 28 januari 2012

Återhämtning!

Jag har haft en semestervecka nu och den kom  helt rätt i tiden. Innan var jag trött och hade rejält ont i ryggen, men nu känns det mycket bättre igen.
Jag har varit och hälsat på barnbarnet i tre dagar. Jag hämtade henne på dagis efter lunchen, och så hade vi tre fina eftermiddagar tillsammans.En av dagarna tog vi bussen i till centrum och gick till en rolig liten leksaksaffär  och sedan fikade vi. Hon drack Caffe-latte dvs ett högt glas med mjölk och sugrör.
Dessutom gick tågen som dom skulle, så alla byten fungerade både hem och dit. Det är ju trots allt mer avkoppling att åka tåg, än att köra 25 mil ensam.Jag har en bunt pocketböcker liggandes för sådana här tillfällen och naturligtvis lite stickning. Sockarna på bilden är i Regia och stickas med stickor 2,5. Semester för mej är inte, att  göra inget, utan att göra något annat. Det känns bra att börja jobba igen i morgon söndagnatt.
.

Inga kommentarer: