söndag 1 januari 2012

Nytt år i badrummet!

Ja det beroode inte på mej utan jag satt men en vettskrämd hund. King var väldigt rädd när alla raketer fyrades av och badrummet var det bästa. Det sämsta med alla smällare och fyrverkerier tycker jag annars är att man lämnar allt skräp efter sej, även kartongerna dom  legat i. Det ser inte roligt ut så här dagen efter. Yatsy kom och tittade till oss lite emellanåt, hon verkade tycka synd om King.
På bilden ligger hon och sover på en bädd på golvet som sonen ska sova i. Han skulle träffa kompisar ikväll och sedan komma hit. Jag hann inte lägga på överkastet förrän hon var där och nu har hon legat där ett par timmar, kanske väntar hon. Han har varit här några nätter förra veckan också. Han har jobbat lite på jullovet och Yatsy fick en till och överfalla.

Den blå tröjan stickar jag till min syster. Det är ett garn från Svarta Fåret, Sara. Färgen stämmer inte riktigt, det är mer jeansblå.

1 kommentar:

Siv sa...

Trist det där med smällare! Vår italienare var också påverkad av smällarna. Jag jobbade, så hon fick sova med husse i sängen!!

Önskar dig en god fortsättning på det nya året!