onsdag 22 februari 2012

Bokrea!

Som synes har Yatsy gjort i ordning en utrymme för mina reaböcker. Igår när vi satt och åt, hörde vi ett brak. Det var Yatsy som hoppat upp i bokhyllan, denna hylla är ca i meter högt upp och samtidigt hade hon knuffat ut en stor bok, Svenska Akademins Ordbok. Jag vet inte om katter kan få vårkänslor för just nu är hon väldigt sprallig. När jag köpte kattmatt sist, fick jag med en liten ficklampa. Tyckte det verkade lite konstigt, men när jag tände den var ljuskäglan i form av en mus. Den tyckte hon var riktigt rolig och så får hon ju lite utlopp för all sin energi.
Men nu till bokrean. Jag har beställt fyra böcker från Bokus, men när jag ändå var ledig cyklade jag in och kollade . Det finns ju alltid en del böcker som inte finns med i Rea-katalogen. Jag hittade en glutenfri bak- och kokbok som såg bra ut. Den kostade bara 25 kronor.

Inga kommentarer: