tisdag 7 december 2010

För inte så länge sedan...


Dom här korten tog jag 9 oktober i år. Dom är tagna från min "1 timmes-runda". Det känns overkligt att det så nyss var så fint ute. Jag hittade dom när jag satt och sorterade bilder på datorn. Allt detta vackra tänker jag dessutom flytta ifrån och in till stan. Omgivningarna runt vårat fritidshus kan inte mäta sej med detta. Nu är det ju inget som hindrar att man stannar till och går här ändå, men kan nog tänka mej att det inte blir av.
I helgen hade jag besök av dotter och barnbarn. För att följa deras tider lite la jag mej tidigt och gick sedan upp vid 7-tiden båda dagarna, men kände mej ändå så trött att jag fick sova en stund på dagen. Det är väl bara att inse att man är nattmänniska och allt före klockan nio är pest. Yatsy tyckte nog det var väldigt jobbigt. Hon måste hela tiden vara med och kolla på dom, så när dom åkt kröp hon undan och sov i 10 timmar.

1 kommentar:

Siv sa...

Vilken vacker promenadrunda! Förstår om du kommer att sakna den.
Det är svårt att bryta upp från sina invanda omgivningar. Jag har ju förmånen att få bo kvar i byn, fast i lägenhet.
Ha en skön helg!