söndag 20 februari 2011

Kaoset har börjat...

 Nu har flyttkaoset börjat men det kommer säkert att bli mycket värre senare. Vi har packat en hel del idag. Jag bestämde också att inte baka mer här nu, så jag har skurat bakbord, plåtar och galler. Glutenfritt bröd har jag i frysen och vanligt bröd till mej kan jag ju köpa.
Lite stickning för att koppla av måste jag ju ha. Jag stickar på en tröja till mej i ett garn som jag fått av min stickande svägerska. När jag skulle fotografera det var Yatsy på tokhumör, så det syns inte så mycket. Jag stickar också på sockar som jag har fått beställning på. Det är perfekt med sockstickning samtidigt som jag ser på TV.
Som om inte det var nog med detta köpte jag garn till en mössa i veckan. Jag gick förbi våran fina garnaffär och i fönstret låg en så fin mössa och jag kunde bara inte låta bli och gå in och köpa garn. Garnet är Extra Merinoull och  mönster är från Drops. Den får väl bli till nästa säsong. Problemet är ju bara att jag har massor av garn liggandes och det sista jag behövde var mer.

Inga kommentarer: