torsdag 29 juli 2010

Slut på semestern.





















Lagom till att det blev sämre väder har jag nu börjat jobba igen. Det är ju synd om dom på jobbet som börjar sin semester nu, för det hade dessutom varit mycket att göra under deras period. Jag har börjat med två lugna kvällar och jourer. Nu är jag bara ledig en natt och sedan jobbar jag tre nätter, men därefter har jag inga mer så tuffa pass. Det känns annars bra att börja jobba igen, när man känner att semestern varit bra.
Jag måste bara få visa bilder på mina "Blomman för dagen". Jag har inte precis några "gröna fingrar", men ibland blir det ganska bra. Ute i trädgården växer ju allt bra, även ogräs. Egentligen är jag inte riktigt bra på något, men halvbra på mycket t.ex sticka, baka och mitt jobb Det får man väl vara nöjd med.

Inga kommentarer: