torsdag 25 december 2008

Det stora släktkalset.


Nu kan man säga att julen är slut, imorgon jobbar jag. Idag har det stora släktkalaset varit, med mycket god mat som vanligt. Alla min syskon med sina respektive var där plus en massa annat folk. Vilma var där med sin familj. Vi var ute och gick en sväng med henne. Jag försökte ta en bild på henne till bloggen men hon kunde inte vara stilla så det syntes bara en massa päls på bilderna.
Igår på julafton var vi och hälsade på min mamma och drack kaffe med massor av goda kakor.
Idag har det varit minusgrader hela dagen så det är lite vitt ute. Trots allt detta har jag inte känt någon julstämning, julen var ju vid Lucia för mej, men det har bara varit skönt.
Igår när jag öppnade kylskåpet var det nästan tomt för jag har inte haft koll på dagrna alls, var tvungen att köpa mjölk på ICA Noltorp idag.
Ikväll ska jag läsa, sticka och se på TV, börjar en miniserie-deckare ikväll.

Inga kommentarer: